زندگی
زندگی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
هر شب تنهایی
handsome boy
تارنمای تخصصی حاج جواد دلیر
یه وب دخملونه
زندگی به سبک ما
حرف هامون
رایگان فروشگاه شارژ بسازید و پول پارو کنید
اخبار سینما
شاه چت
سرگرمی
سوادکوه
عاشقم
تنهاترین
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس nora.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 32381
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
نورا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 11:15 :: نويسنده : نورا

رفتم گلفروشی میگم : ببخشید کاکتوس دارید ؟ میگه واسه دیکور می خوای ؟ میگم پ ن پ تو خونمون شتر پرورش میدم می خوام کاری کنم یه وقت احساس غربت نکنه ، احساس کنه خونه خودشه ...

مرغ رو از تو فریزر اوردم بیرون، میگه : میخوای غذا درست کنی ؟ میگم : پ ن پ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن...

سر جلسه امتحان به جلویم میگم : سئوال 3 رو بلدی ؟ میگه : اره میخوای ؟ میگم : پ ن پ نگرانت بودم می خواستم اگه ننوشتی بهت بگم ...

از حموم اومدم حوله تنم بود مامانم میگه : حموم بودی ؟ میگم پ ن پ ، دکتر تجویز کرده روزی دوبار قبل غذا حوله تنم کنم ...


نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت20:24---11 شهريور 1392
لینکی گلم منم بلینک

ارسلان 14
ساعت11:58---3 شهريور 1392
سلام دوست گلم واقعا وبت خوبه منو ˙·٠•●♥تنهـــــــــــا تریـــــــــن♥●•٠·˙


با عنوان لینک کن............هر وقت لینکم کردی بهم خبر بده با چه عنوانی لینکت کنم......فعلا
پاسخ: سلام دوست عزیزم ممنون از این که نظر دادی ، چشم لینک میکنم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: